B.M. 03-06-2026 om 13:15:07

Heerlijk ouderwetse smaak.

Walter 26-05-2026 om 12:26:36

Snelle levering van de grootverpakking bijtjes en koek.
Goede kwaliteit en service van een mooi en ambachtelijke bedrijf.

Gelukkig kan je online bestellen want elke keer naar Deventer rijden is ook zo wat ;-)

Anne van Winkelhof 25-05-2026 om 11:18:48

Geweldig en gezond koekje bij de koffie, thee én als tussendoortje 😋
De kruiden zijn goed voor het stabiliseren van je suikerspiegel. Fijne bijkomstigheid!

Mariska 21-05-2026 om 18:58:42

Na mijn bezoek aan Deventer besloot ik als aandenken een koelkast magneet te kopen!. Enkele dagen later kwam het al binnen. Netjes en goed ingepakt kwam het goed binnen

Hans 20-05-2026 om 19:15:13

Perfecte klassieke koek! Unieke en verfijnde smaak. Zeker met roomboter erop.

Schuringa 19-05-2026 om 11:30:14

Bestellen van bijtjes ging prima en snel, de levering idem. Kortom binnen twee dagen konden we weer genieten.

C. Goossens 16-05-2026 om 15:31:01

Bijtjes besteld, zomer en winter, ze gaan nooit vervelen!

N Linders 14-05-2026 om 23:09:51

We bestelde een Deventer koek ivm de spreekbeurt van mijn dochter over die regio.
supersnel verzonden en ook nog eens een heel lief briefje erbij en nog wat extra’s!!
Wat een goede service!! En de koek was heerlijk!! 🥰

MMV 12-05-2026 om 16:39:51

Proosdijpakket besteld en laten afleveren bij vriend die uit ziekhuis weer thuis kwam na knieoperatie.
Op tijd bezorgd en pakket viel in goede aarde

Hans44 09-05-2026 om 14:55:07

De koeken waren heerlijk maar de structuur was niet open of luchtig te noemen maar “vast”. Wij hoopten op een wat rulliger structuur zoals ik mij Bussink koeken uit mijn jeugd in de vijftiger jaren meende mij te herinneren. Het leek mij dat de ontbijtkoek ook wat kleiner en minder hoog was als toen.

 
Pagina 1 van 87

Nieuwsbrief

Aanbiedingen, tips en nieuws ontvangen? Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.